+ What makes you beautiful

  2012-01-09 / 20:58:48 / Vardag /
I'm back whit ett leende på läpparna för ja är bara bäst HAHAHHAHAHAHA! Nej men jag ÄLSKAR one direction!!!!!!!!! Ska köpa deras två album och så får man inte glöma justins jul album som ja bara måste ha! Ska ta lite kort om mig här och nu. 
Mitt namn är Enna jag är 13 och bor i jönköping tillsammans med mamma låtsaspappa och lillebror. Min riktiga pappa snackar ja aldrig om/med så do not ask something! På fritiden umgås jag med vänner och pluggar förfullt till alla fula prov vi har i skolan.. Ska börja på streetdance den 23 Januari tillsammans med mina två underbara vänner Jacqe & Vanessa, Tuva & kanske Julia ska också börja så plus på det!
Nu ska jag inte tråka ut er hör av mig senare. Har en egen blogg om ni klickar här så kommer ni till den, Kommer lägga ner mycket på både min o tuvis blogg / e



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious